3 Mayıs 2011 Salı

Met Gala 2011

  .                                                                                                  


               







Met Gala bu sene de oldukça görkemli şekilde gerçekleştrildi. Alexander McQueen Sergisi için gerçekleşti bu sene gala. Haziran ayına kadar gezilebilecek serginin açılış galasına katılım oldukça yüksekti. Tabi ki elbiseler geceye damgasını vurdu.. 
Ben yukarıda sadece beğendiklerimi koydum.Özellikle Gisele Bundchen ve Shalom Harlow benim için gecenin 1 numarası oldular..Hatta Shalom'un Marchesa elbisesini şu postta beğendiklerim arasında belirtmiştim, görünce çok mutlu oldumve elbisenin ne kadar muhteşem olduğunu bir kez daha anladım. Peki kim hangi tasarımcıy ı-markayı tercih etti?.

Mirada Kerr - Marchesa 
Gyweth Paltrow- Stella McCartney
Blake Lively- Chanel
Demi Moore- Prabal Gurung
Jennifer Lopez - Gucci                                    
Madonna -Stella McCartney
Sarah Jessica Parker - Alexander McQueen
Ashley Olsen- Dior
Gisele Bundchen - Alexander McQueen
Shalom Harlow - Marchesa

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...