18 Mayıs 2011 Çarşamba

Melissa Odabash

Melissa Odabash Türk asıllı bir tasarımcı aynı zamanda eski bir yüzücü ve model. 1995 yılından beri plaj modasına yön veren tasarımlar yapıyorve bu tasarımları da ünlüler arasında oldukça popüler. Kate Moss, Victoria Beckham, Halle Berry, Sarah Jessica Parker, Elle Macpherson, Uma Thurman sık sık Melissa Odabash markasını taşıyorlar üzerlerinde.
 Modellik ve yüzücülük geçmişi olduğu için itiyaçları çok iyi belirleyip ona göre tasarımlarını şekillendirdiğini söylüyor ve böyle yaptığına da eminim.
Özellikle markanın plaj elbiselerine ben bayılıyorum. Benim için bu marka plaj elbisesi demek bikinilerin çok değişik inanılmaz olduğunu düşünmüyorum hatta bazen sıradan bile bulabiliyorum ama plaj elbiseleri her sene inanılmaz. Çünkü elbiselerin hem bir tarafında bir numara var hem de oldukça şık. 
Fiyatları ise maalesef oldukça pahalı.
Geçen sene Harvey Nichols mağazalarında satılıyordu bu sene var mı emin değilim ama fiyatlar 500 lira ile 1500 lira aralığında değişiyordu.
Daha fazla bilgi ve koleksiyonlar için detaylı bilgi için tık tık






Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...