1 Haziran 2012 Cuma

Sun-In Spray

Saç rengi açıcılarla ilgili geçen sene şöyle bir post yapmıştım. 


Sun-In Spray'i ben  saçımın sadece uç kısımlarında kullandım ve etkili bir şekilde saç rengini açıyor. Ancak yazın güneşlenirlen kullanmak daha etkili olabilir diye düşünüyorum. Peki nasıl mı kullanılıyor?

Kesinlikle ama kesinlikle boyalı, işlem görmüş saçlara uygulamayın sonuç berbat oluyor :)

Öncelikle saçınız temizken uygulamayın bence. 1 gün önceden yıkanmış saça uygulayın. Zaten ürünün çok ağır bir kokusu olduğu için işlem sonunda saçınızı zaten yıkayacaksınız hem de saçın doğal yağı ürünün daha iyi saçta tutulmasını sağlıyor.

 Saçın uçlarını (ben uçlarda uyguladığım için ) parçalara ayırıp bir tutamı elinize alın. Çok hafif ıslattıktan sonra spreyi sıkın ya da tarağınıza sıkın ve tarakla tarayın ben her 2 şekilde de yaptım. Hem direkt saçıma sıktım hem de tarakla taradım. Daha sonra şaç kurutma makinesiyle kurutun. İlk anda açılmıyormuş gibi gelebilir ancak zamanla açılacaktır. Eğer hiç açılmadıysa sıktığınız spreyin miktarını artırın. Ancak oldukça zahmetli bir işlem bana göre. Onun yerine bir boya alıp kuaföre gitmek istenilmiyorsa eğer, evde sadece uç kısımlar boyanabilir. Zaten uç kısımlar boyanacağı için çok fazla sorun olmaz. Daha zahmetsiz bir şekilde açmak için ise eski usul papatya suları vs de kullanılabilir :)

Yazın güneşlenirlen kullanmak gerçekten de daha etkili olabilir çünkü spreyin bileşenleriyle güneşin etkisi birleşince daha etkili olabilir. 

28 yorum:

portakalcicegi dedi ki...

Merhaba :) sun ın spreyını daha once de bir blogta okumusutum ama nerden temın edebılırz onu oğrenmek ıstıyorum.Bende sacıma boya surmedım ama bır kaç yıl avon da bır losyon vardı onu kullandım o da artık avon da yok yenı arayıslardayım eger benı bılgılendırırısenız gercekten cok mutlu olurum. Sağlıcakla kalın :)

Purpleorangeminds dedi ki...

Merhaba, nerde oturuyorsunuz bilmiyorum ama Ankara'da 365 Avm, Karum, Kentparkta olan hotspot adlı Amerikan ürünlerinin satıldığı mağazalarda satılıyor. Watsonslarda gördüm çok yakın bir süre önce oralara da bakabilirsiniz. Watsons mağazalarında Sun-in e çok benzer bir başka ürün de var onu da kullanabilirsiniz. Hiç olmadı ebay, amazon, gittigidiyor vs siteleri deneyebilirsiniz.Gittigidiyorda baktım şu anda hala satışta var. İnşallah yardımcı olabilmişimdir :)

Adsız dedi ki...

merhaba ben izmirde yasıyorum bir türlü sun ın spreyi bulamadım eczanelerde falan bulabilirimiym ? saçım küllü kumral ne çok açık ne çok koyu ben kullanabilirmiyim bu ürünü ??

Purpleorangeminds dedi ki...

merhaba nispeten fazla kozmetik ürün satan eczanelerde olabilir ama açıkçası çok fazla dikkat etmedim eczanelere. İnternetten satın alabilirsin ama gitigidiyorda satılıyor ya da amerikan ürünleri satan tarzda bir marketten. Ama gittigidiyor en garanti yol gibi gözüküyor.
eger saçında boya varsa kesinlikle kullanmanı öneririm ama doğal haliyse kullanabilirsin ve etkili olur. Çok koyu saçlarda kızıllık yapabiliyor ama dediğim gibi doğal olması gerekiyor..Umarım yardımcı olabilmişimdir

Adsız dedi ki...

benim saçım dogal 15 yasındayım peki exrait dorada açarmı benim saçımı çok koyu değil dediğim gibi küllü kumralama daha önceden bi kaç kez papatya suyu kullandım saçımın önleri altın sarısı gibi oldu bende sun ın sprey ve exrait dora arasında kaldım izmirde yasadıgım için birtürlü sun ini bulamadım exrait dora watsonsda satılıyo acaba onu mu kullansam biz 5 gün sonra tatile gidicez elimi çabuk tutmam lazım yardımın için çok saol :)

Purpleorangeminds dedi ki...

Evet cok etkili olur sac rengina tam hedef sac rengi . Marka konusuna gelince extrait de bence ayni islemi gorur sonucta bunlarin hepsi icinde acicilarin oldugu urunler ve guneslenirken kullanmak bence etkisini iyice artiriyor. Bn senin yerinde olsam extrait alir denerdimiyi tatiller :))

Adsız dedi ki...

çok ama çok teşekkür ederim beni bilgilendirdiğin için:) kaç günlerdir kafama takıldı ne yapsam hangisini alsam diye dediğin gibi ozaman ben extrait dorayı alıyım olmadı sun ın çok istiyodum bulamadım artık onu alırım bende , saçımın rengine olmaz diye çok korkmustum ozaman rahatlıkla alabilirim :)

Purpleorangeminds dedi ki...

Al canim ama once sacinin altlarina denersin ilk 2 gun falan sonra duruma gore artirirsin dozu :))))

Adsız dedi ki...

oyle yaparım umarım kötü bi sonuç olmaz turuncu falan .d

irem dedi ki...

sana nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum abla bir sürü blogada yazdım hiçbiri cevap vermedi k.b seninde başını şişirdim ama yardıma ihtiyacım vardı oyüzden :)

Purpleorangeminds dedi ki...

iremciğim rica ederim tatlım iyi tatiller sana umarım istediğin gibi olur rengin...

aksoy busra dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
aksoy busra dedi ki...

meraba.küllü sarı saç rengine sahibim kullannca hangi renk olur merak ediyorum birde nerde bulabilirm istda.watsonslarda satılıyor demişsiniz bulabilirmiyim ya da eczanelerde varmı?

Purpleorangeminds dedi ki...

merhaba, öncelikle eğer saçınızda boya varsa kesinlikle kullanmamanızı öneririm. Eğer doğal rengi ise mevcut saç renginizden 1-2 ton daha açık olur. Watsonslarda vardı aynı zamanda watsonslarda başka bir markanında var satılıyor arkadaşım onu kullandı ve memnun kaldı. bazı eczanelerde gördüm satılıyordu, gittigidiyordan vs de alabilirsiniz ya da amerikan vb ürünler satan marketlerden de.

aksoy busra dedi ki...

evet saçımın kendi rengi doğal:) umarım watsonslarda bulabilirm.diğer markanın adı ne ögrenebilirmiyim? şimdiden çok teşekkür ederm

Purpleorangeminds dedi ki...

extrait doraydı adı ürünün yanlış hatırlamıyorusam,
rica ederim:)

Adsız dedi ki...

Saç rengim koyu kahverengi düzenli olarak kullanırsam açık KUMRAL tonlar elde edebilir miyim ? Bu ürünün yanında papatya özlü şampuanlar kullanırsam daha mı etkili olur ? Önerebileceğiniz bir ürün var mı ? Şimdiden teşekkürler :)

Purpleorangeminds dedi ki...

merhaba, elde edebilirsiniz ama saçı yoran bir ürün bence sürekliden ziyade zamana yayarak kullanırsanız saçınız için daha iyi olabilir :)
papatyalı şampuanlar da tabi ki süreci tetikler, kendim kullanmadım ama lush'ta satılan papatya özlü sabun ya da şampuanlar (tam bilmiyorum)saç rengini oldukça açıyormuş.

Adsız dedi ki...

Cevap için teşekkür çok ederim. :)
Sun İn kullanıyorum olumlu yorumlardan ve yoğun deneme isteğimden sonra ilk 2 kullanımımda 2günde bir kullandım 3. kullanımımda ise haftada bir kullandım.
( Saçı biraz kırıyor açıkçası bu yüzden arayı biraz açmaya karar verdim.)
Koyu kahve siyaha dönük saçlarım oldukça açıldı. Kestane kumral tonlarına döndü 3 kullanım için ciddi bir değişim bana göre..
Lush kullanmayı düsünüyorum the blonde katı sampuanını ve marilyn saç kremini süreci hızlandıracaktır sanırım .
Sun in hızlı sonuç veren bir ürün bu kadar kısa sürede böyle bir sonuç veriyorsa saçlarımın altın sarısına kadar yolu var bence :))

Adsız dedi ki...

Bu ürün ilk basta turuncu - kızıl arası bir ton veriyor mu koyu kumral kahve saçlarda ? Sonra sarıya dönüyor sanırım kullandıkçaaa acil yardım azıcık turunculuk yaptı saçlarım o kadar koyu değil aslındaaa :/ :/ :/

Purpleorangeminds dedi ki...

Merhaba,
Evet ilk başlarda biraz turuncumsu oluyor ama sonra açılıyor, en azından bende öyle olmuştu. Sık sık değil, belli aralıklarla kullanmanızı öneririm. Mutlu günlerde kullanmanız dileğiyle :)

Adsız dedi ki...

Siz bu ürünü kullandığınızda uçlarda sapsarı olmasada sarı bir ton elde etmiş miydiniz ?

Purpleorangeminds dedi ki...

Merhaba,Sarı tonlarından ziyade açık kahverengi elde etmiştim, ama saçım siyahtı o zaman. Daha açık saç rengine sahip insanlar daha açık tonlar elde edebilirler bence.

Adsız dedi ki...

ben de john frieda nın renk açıcı şampuanını bu gün buldum umarım işe yarar :)

DenizDeNerde dedi ki...

merhaba, GG dan sun in aldım az önce elime geçti. dışına biraz akmış gibiydi ve elime değince aynen hidrojen peroksit gibi yaktı beyaz lekeler oluştu parmaklarımda orijinalliğinden şüphe ettiğim için denemiş birisine sormak istedim. direkt cilde değince yakma beyazlatma oluyor mu sizin kullandığınız üründe de? içinde hidrojen peroksit var diyor ama bana çok yoğun gibi geldi. bilgi verirseniz çok sevinirim.

Purpleorangeminds dedi ki...

Merhaba DenizDeNerde, ben açıkçası hiç elime temas ettiğini hatırlamıyorum, maalesef bu konu hakkında kesin bir yorumda bulunamayacağım:( çok yoğun bir kokusu vardı sadece baya kimyasal kokuyordu.

Adsız dedi ki...

ya benim saçlarım koyu renk sun ın kullansam etki eder mi turuncu oluyor diyorlarda bende çok istiyorum hafif bi ton açılmasını açık kahve veya kumral renk olmasını ne öneriyorsunuz kullanayım mı kullanmayayım mı?

Adsız dedi ki...

merhaba ben yapalı 1 saat oldu ve açılmadı defalarca yaptım ama hala olmadı neden olmamış olabilir ilk yaptım sonra kuruttum ama hiç bir değişim olmadı..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...