16 Mart 2011 Çarşamba

MACARONS d'ANTOINETTE

 İstanbul'un Laduree'si varsa bizim de Macarons d'Antointtemiz var. Tesadüfen önünden geçerken gördüm burayı ve resmen 2 gece rüyalarıma girdikten sonra kavuşmamız dün gerçekleşti. Bayıldım, bayıldım, bayıldım.. Makaronlar tazecik ve aramoları inanılmaz güzel. Sütlü çikolata, karamelli, ananaslı favorilerim arasına girdi. Eğer siz de benim gibi makaron severseniz mutlaka uğramanızı öneririm . Bu arada çok güzel görünen tartlar ve makaron pastalar da vardı ama onlar başka sefere kaldı artık. En kısa sürede onları da tadıp size yazarım..
        








Adres : Turan Emeksiz Sokak 7/24 Gaziosmanpaşa - Ankara .         Tel : 0312 467 30 50
                0312 467 30 31 
Açık adres olarak ise Arjantin Caddesinin üst ve arka tarafında kalan Waffle Corner'ın alt tarafında yer alıyor dükkan veya Mezzaluna'nın üst tarafında ..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ankara'daki en güzel makaroncu gerçekten :)

Purpleorangeminds dedi ki...

BonBon kesinlikle :) ambiyansı, makaronların kıvamı,makaronların lezzeti, güleryüz her şeyiyle en ama en güzel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...