3 Nisan 2011 Pazar

Zelfist ile Moda Sohbetleri

Zelfist, Zehra Elif Taş'ın internet sitesi ve kendisi aynı zamanda Elele dergisinin genel yayın yönetmeni. Dün Ankara Panora'da Forever New mağazasında sezon trendleri, stilller hakkında bir sohbet toplantısı gerçekleştirdi ve bende şanslı davetlilerden birisiydim. Öncelikle mağaza bizi çok güzel ağırladı. Üst katta süper makaronlar ve kurabiyeler ve içecekler eşliğinde gerçekleşen sohbetimizde neler mi yaptık?
  • Önce stilimizi belirleyici bir test çözdük. Testin sonunda benim stilim ise tam bir muamma çıktı :) Çünkü puanlarda hep eşitlik oldu ama özetle 1.derecede geleneksel, 2.sırada ise spotif, elegant ve feminen çıktım.
  •  Daha sonra bütün stil tiplerinin özelliklerini dinledik.Bu sezon neler moda onlar hakkında bilgi aldık.
  • En keyifli yer belki de Forever New mağazasından yeni sezon trendlerden Zelfist'in seçtiği kombinlere baktık, nasıl kombinler yapmamız gerektiği hakkında fikirler aldık.
Çok keyifli geçen söyleşide  tatlı Zelfist'le tekrar görüşmek üzere. Sırada İzmir varmış, İzmirliler mutlaka siteden aktivitenin yapılacağı tarihi takip etsinler.

Eğer şimdiye kadar girmediyseniz, Zelfist'e mutlaka tıklayın. tık tık . Her cumartesi günü saat 15.00'da TV8 'de programı da var.

Fotoğraf çekemedim çünkü sohbet başladıktan sonra zaman su gibi geçti ve ben unuttum!! Sadece elimde ilk ben gittiğim için masanın boş hali var bi de Zelfist'in twitterında paylaştığı fotoğraf var:)

Son olarak Forever New mağazasında Nisan ayının 15'inden itibaren bir kampanya başlayacakmış.  Cruise gemisiyle tatil hediyesine her 100 tl'lik alışveriş yapanlar sınırsız şekilde çekilişe katılım hakkı elde edeceklermiş:) Çıkmaz demeyin şansınızı deneyin diyorum:))