8 Nisan 2011 Cuma

Polyvore

Polyvore sitesinden 2-3 gün önce haberim oldu. Türkiye'de bu siteyi en son duyanlardanım heralde, ama belki benim gibi olanlar da vardır belki veya sitede set oluştururken sorun yaşayanlar için  bu yazıyı hazırlamaya karar verdim. 
Polyvore nasıl bir site peki?

Bu sitede seçtiğiniz ürünlerden kendinize göre kombinler oluşturabilir, veya sistemde hazır başkaları tarafından hazırlanan kombinlere bakabilir, onlara oy verebilirsiniz, beğendiğiniz setleri oluşturanları takip edebilirsiniz. Belki de en güzeli beğendiğiniz setlerdeki kıyafetleri satın alabilirsiniz veya hangi markanun ürünü olduğunu görebilirsiniz. Ancak çoğu marka ülkemizde satılmayan markalar, bu yüzden benim önerim sadece fikir almak için bu siteyi kullanmanız.
Öncelikle siteyi hem ingilizce hem türkçe olarak kullanabilirsiniz. Ancak ingilizce yazarsanız daha çok ürün ve set oluşuyor.

Sitenin adresi www.polyvore.com. Siteye girdikten sonra sağ üst köşede kaydol bölümü var kaydolmanız iyi olur çünkü hazırladığınız veya baktığınız setleri kaydetme imkanı kazanmış olursunuz. Kaydoldnuz mu o zaman 2. aşamaya geçebiliriz!!!

Sağ üst köşede yer alan boşluğa istediğimiz şeyi yazabilir. Renk yazabilirsiniz, istedğiniz şeyi yazabilirsiniz, kazak, kot vs gibi. Türkçe de yazabilirsiniz ama dediğim gibi ingilizce yazınca çok fazla çeşit çıkıyor. Ben blog adımızdan yola çıkarak ilk olarak purple yazdım. Purple yazınca çıkan sonuçlardan beğendiğinizin üzerine tıklayınca see related items and sets'e basınca beğendiğiniz ürünün içinde olduğu örnek setler çıkıyor. Purple yazdıktan sonra beğendiğim elbisenin içinde olduğu setlere bastım ve nedense bunu beğendim ..

Daha sonra ise orange yazdım , orange yazdıktan sonra çıkan sonuçlardan bu sezon da moda olan güzel bir tulum seçtim. O tulumun içinde olan setlerden ise bunu beğendim.
 Siz de boş vakitlerinizde zaman geçirmek veya fikir almak için bu siteyi takip etmenizi mutlaka öneririm. Site için tık tık



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...