23 Kasım 2011 Çarşamba

How I Met Your Mother? Robin Scherbatsky

Ben How i Met Your Mother'ı sadece takip etmiyorum, adeta yaşıyorum ne zaman canım sıkılsa, modum düşse 1 bölüm rastgele açar hemen izlerim.. Şu anda en son 7.sezonun 11.bölümü yayınlandı ama bana 1.sezon 4. bölümde ne oldu deseniz size sahne sahne anlatabilirim. Seneryoyu, dizinin gidişatını beğenenler var eleştirenler var ama beni 20 dakika boyunca mutlu ettiği için bazı her bölüm en azından sağlam 1 tane herkesin anlamayacağı espri barındırdığı için ben beğeniyorum özetle..
Son zamanlarda diziyle ilgili farklı bir şeyleri de beğenmeye başladım. Kadın karakterlerden Lilly mi Robin mi daha iyi giyiniyor diye sorsalardı kesinlikle Robin derdim ama son 2 sezondur Robin açık ara önde diyebilirim. Özellikle ofis kombinleri oldukça başarılı, ilham verici kombinlere imza atıyorlar. Robin'e gömlek çok yakışıyor omuzlarından dolayı ve bunu bildiklerinden dolayı sürekli gömlek giydiriyorlar, çok da iyi yapıyorlar, 6. ve bu sezon doğum sonrası kiloları verip neredeyse eskisinden de zayıf bir hale geldiği için ne giyse yakışır durumu zaten var ama akıllı seçimlerle çok güzel gözüküyor. Genelde Burberry, Marc Jacobs, See by Chloe, Forever ağırlıklı marka tercihleri olsa da takık oldukları bir marka yok stil danışmanlarının.






















Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...