9 Nisan 2011 Cumartesi

Karl Lagerfeld'in Diet Kola Şişe Tasarımları

 Ben bir diet kola bağımlısıyım sanırsam. Sürekli bırakmak istiyorum, rekorum 6 ay kadar bırakmış olmak ama bıraktığım zaman tadını unutup 'ya ben bunu nasıl içiyorum' yerine daha büyük bir özlemle tekrar başlıyorum. Aslında diğer içecekler light ürünler çıkarsa veya satışı daha çok yaygınlaşsa belki de daha uzun süreler içmeden durabilirim. Bıraktığım zaman sığındığım İce tea light ise maalesef her markette, her cafede olmuyor o zaman da kola hasretim depreşiyor. Kolanın benim hayatımın tadı olduğunu artık kabul ettim ve onu bırakıp tamamen hayatımdan çıkarmak yerine azaltmaya çalışıyorum. 
Ama kola sadece benim hayatımın tadı değil, aynı zamanda da Karl Lagerfeld'in de hayatının tadı. Paris'te bir partiyle diet cola için yaptığı tasarımları tanıttı. Yeni tasarımlar 3 şişe ve bir adet de koleksiyonerler için kutudan oluşuyor. Tanıtımı ise CocoRocha, Jeneil Williams ve Heidi Mount ile gerçekleştirdi.  









Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...