13 Kasım 2012 Salı

Hayal

Bu kaçıncı merhaba, kaçıncı yeni başlayış bilmiyorum ama tekrar merhaba... 
Belki kendi bloguma yazı yazmadım ama her gün düzenli olarak takip ettiğim blogları okudum...

 Hayatımda bazı değişiklikler var. 

Yeni bir işe başladım. Ama bu işimden de başka bir işe geçmek istiyorum ki bu bence çok yorucu bir şey. Ancak gene de isteklerimin gerçekleşeceği günleri heyecanla bekliyorum..

Yeni işim, eski işimden nispeten rahat ve cumartesi günü mesai olmadığından daha mutluyum. 

Özel hayatımda her şey aynı, sevdiğim arkadaşlarımın nişanları ve düğünleri ile dolu bir kış beni bekliyor. 

Sürekli bir şeyler almak istiyorum ama kendimi engelliyorum, çünkü ciddi yurt dışı tatil planları yaptım. 

Özetle bu aralar hayal aleminde yaşadığım söylenebilir.. 

Umarım artık daha sık post girebilirim...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...