8 Haziran 2011 Çarşamba

KPSS KPSS KPSS

 Neden hiç post yazmadığımı merak edenler varsa aranızda cevabı çok basit KPSS :) Hayatını en çok ne zehir ediyor diye sorarsanız da cevabı aynı. O yüzden son 2- 3 haftadan beri ciddi bir kamp sürecindeyim. Sürekli bişeler okuyorum, çözüyorum vs sürekli bir okuma, çözme halindeyim, bu yüzden bloga hiç ama hiç bakamıyorum. Bugün Kpss için ne yaptın? sorusuna cevap arıyorum her gün :)

 1 yıl süren özel sektör sevdasının ardından ne varsa kamuda var dedim ve yüzümü KPSS'ye döndüm. Umarım bu dönüşten olumlu sonuç alırım. Eğer aranızda bu sınavla ilgili bana soru sormak isteyen olursa memnuniyetle cevaplarım, çünkü baya bir uzmanlaştığıma inanıyorum sınavla ilgili. Hangi ders hangi kitaptan, hangi kitap çakma Öss sorularından oluşuyor Kpss ile ilgisi yok vs, bilgimin iyi olduğunu düşünüyorum bu alanda. Dilediğiniz şeyleri sorabilirsiniz :))

Eğer aranızda sınava girecek olan varsa son 1 ayda çok şey başarabiliriz diyorum:)))



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...