2 Ağustos 2011 Salı

Tatil

Yazım nasıl geçti? Haziran aylarında şu postumda daha önce belirttiğim gibi Kpss'ye hazırlanmakla geçti.

  Sınavdan 1 hafta önce çok yakın arkadaşlarımızın düğünü için Purple-Orange  ikilisi olarak Dikili'ye gittik. Sınava 1 hafta var gitsem mi gitmesem mi diye o kadar düşündüm ki ama iyi ki gitmişim çünkü dünyanın en misafirperver ailesi tarafından ağırlandık ve sırf o insanlarla tanışabilmek için bile Dikili'ye gidilirmiş dedim dönerken. Böylece vicdani de herhangi bir sıkıntı yaşamadım:) 

Bu düğün vesilesiyle de İzmir'e ilk defa gittim. Nasıl şimdiye kadar gitmemişim, nasıl denk gelmemişim hayret diyerek 1 günümüzü de İzmir'de geçirdik. Açıkçası İzmirliler kızmasın ama biraz hayal kırıklığı oldu benim için. Kordon'u ben denize daha yakın olarak hayal etmiştim ya da pazar günü bütün dükkanların kapalı olmamasını hayal etmiştim. İlk buluşmamız iyi geçmedi ama ilerki buluşmalarda belki bir elektrik olabilir.

 Sınavdan sonra benim için 2 önemli olay aynı günde gerçekleşti. Hem doğumgünüm hem de çok yakın arkadaşımın düğünü. İlk önce doğumgünümü kutladık  çok güzel, uzun zamandır istediğim şeyler hediye olarak geldi ve inanılmaz mutlu oldum..
  Daha sonra nikah ve İstanbul.Üstelik bu nikahın benim için bir farkı vardı çünkü ben nikah şahidi olmuştum,baya heyecanlandım nikah sırasında ama aynı zamanda çok mutlu bir andı benim için.

  Elbisem Hakan Yıldırım for Koton ve o gece çok iltifatlar aldım elbisem hakkımda :)


  Düğün Karadeniz düğünü olunca tabi ki kemençe ve horon ekibi gecenin vazgeçilmezi oldu ..


Veee daha sonra ve elini Antalya.. Kervansaray Kundu Beach Hotel diye bir otele gittik eğer gitmeyi düşünen varsa kesinlikle tavsiye ediyorum biz çok memnun olduk. Ama şunu da belirtmeliyim ki otel biraz mütevaziydi.Eğer çok fazla lux arıyorsanız size uygun değil ama aradığınız her şeyi fazlasıyla bulabileceğiniz bir oteldi.


Otelin büsbüyük bir havuzu vardı ve havuz benim için çok önemlidir çünkü 'Deniz varken havuza kim girer ki?' diye sorduğunuz sorunun cevabnı benim. Her zaman her koşulda havuzu tercih ederim ama denizin keyfinin de bambaşka olduğunu kabul ediyorum.

 Denize ilişkin en sevdiğim şey Mickey'li deniz çantam :) Orange, bu çantayı bana Brüksel'den almıştı ve alındığından beri deniz kenarını bekledi ve sonunda mutlu son benim için gerçekleşti.







 Tatilimin son gününde de Kpss belli oldu. İstediğime yakın bir puan aldım umarım devamı gelir di bu maratonda diyorum ve bu postu sonlandırıyorum:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...