5 Ağustos 2011 Cuma

Maxi Maxi Maxi

Yaz gelsin diye aylarca bekledik, gelince de şikayet ettik. Ama ben sıcaktan ziyade pantalon giyememekten şikayetçi oluyorum. Dolabım pantalonlarla dolu, çok fazla elbise insanı değilim açıkçası ama güzel, kalıbı hoş bir elbiseye deasla hayır diyemem. 
 Elbisede en önemli detay bence kalıbı. Öyle kumaşı basitce kenarlardan dikip,elbise olarak üretilen kumaş parçaları!! genelde insanları daha şişko, daha kısa boylu, daha tipsiz yapıyor.
Neyse, konumuza dönersek pantalon giyilmeyince mecburen maxi etekler, maxi elbiseler ve bosbol pantolonlara geçiş yaptım. Sadece ben değil bütün insanlık buna geçmiş :))
Ama maxi boy etek giyerken bazen köylü güzeli havası oluşuyor onu da sevmiyorum açıkçası . Örneğin aşağıdaki resimde Whitney Port'un düştüğü durum.
Bu tarz maxi boy kullanacaksanız ayakkabı olarak parmak arası sandalet veya babet kullanmanızı öneririm. Eğer etek boyu da ayakkabınızın görünmeyeceği ama eteğin de yere sürünmeyecek boyda olursa çok ama çok güzel duruyor.




görseller: who what wear

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...