19 Ağustos 2010 Perşembe

Saç rengi açıcılar!!

 Benim saçlarım siyah ancak sarışın görüyorum sarıya boyatmak istiyorum, kumral göriyorum kahveye boyatmak istiyorum. Ama bir türlü değişiklik yapmaya cesaret edemiyorum. Bu yüzden saç rengi açıcıları zaman zaman kullanıyorum. Lisede okurken Schwarzkopf renk açıcı kullanıyordum.İnanılmaz etkiliydi saça sıktıktan sonra kurutma makinesiyle 3-4 dakika kuruttuktan sonra hemen saç rengi açılıyordu. Ancak artık satılmıyor ya da ben bulamıyorum. Şu anda popüler olan renk açıcıları sizin açın derledim.
 Ben bu ürünü kullanmadım ancak Türkiye'de Watsons mağazalarında satılıyor Fiyatı 29 lira.Aynı zamanda Amerikan ürünleri satan marketlerde de satılıyor.



 Bu ürünü herkes çok övdüğü için aldım.Kullandıkça sonuçları aktaracağım.29 liraya Amerikan ürünleri satan bir marketten aldım. Ben sadece saçımın uçlarına kullanıcağım için rahatım.Türkiye'de maalesef kozmetik marketlerde satılmıyor.Limonlu versiyonu da var ben orjinal versiyonunu aldım.



 İnternette gezinirken bazı sitelerde bu ürünü gördüm fiyatı 15-25 lira arasında değişiyordu. Ben Sun-in sprayi kullandıkça burdan postlar yayınlıycam!!!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...