31 Mayıs 2012 Perşembe

Bu Aralar Ben

Bu aralar ben işle ilgili kafayı bozmuş durumdayım. Karar vermek mi zor,  kararını açıklamak mı, yoksa kararın arkasında durmak mı zor sürekli bunu düşünüyorum. Geleceğimi şekillendirmeye çalışıyorum bir yerde ya çok pişman olacağım bir karar vereceğim ya da iyi ki yapmışım diyeceğim bir karar...

Rejimle de kafayı bozdum. Çok tatlı bir diyetisyenim var şimdiye kadar 8 kilo verdim. (Başka bir post konusu:) ) Her görenin '' Ne kadar zayıfladın.'' demesi çok hoşuma gidiyor. Diyetisyenimin yurtdışında olması sebebiyle biraz boşlasam da yarın tekrar eski günlerime döneceğim.

Saçlarımla ilgili  de kafayı bozdum. Kuaför yüzünden inanılmaz yıprandı 1 haftada 3 kere boyatmak zorunda kaldım çin işi postiş gibi oldu saçlarım :(  Bakımlar, maskeler deniyorum kendi çapımda ama sürekli eski resimlerime bakıp saçlarımın gürlüğü karşısında üzülüyorum..

Bloga post yazmayı çok özledim hem de çok..

Eski günleri, çocukluğumu, aile olmayı,  herkesin sağ olduğu günleri çok özledim. Geçmişi özlemle anıyorum hem de çok büyük bir özlemle..
 
Ülkenin gidişatı inanılmaz canımı sıkıyor. Konuşmak dahi istemiyorum, moralim bozuluyor bu konularda şaşkınlıkla takip ediyorum.. 

 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...