30 Mart 2011 Çarşamba

Terlik - Sandalet

 Yaz demek, benim için terlik, sandalet giymek demek. Bunları sadece deniz kenarında değil, sehir içinde de giymek demek aynı zamanda. Son yıllarda benim sesimi duyan markalar, plastik terlik konseptini tamamen bırakmış durumdalar. Artık her tarza hitap eden, her ortamda giyilebilen parmak arası terlikler, sandaletler mevcut, bu da benim gibi terlik sandalet canavarlarını inanılmaz mutlu ediyor. İnternette gezinirken, gözüme ilişen terlikler, sandaletler..


Claire's'den bunlar.. Ben Claire's den çok fazla bu tarz ürün alırım..

Bunlar Accessorize'den. Bu sezon bence uçmuşlar :) İnanılmaz güzel yazlık ürünler var.
Birkenstocklar. Kimisi nefret ediyor, kimisi rahatlığına bayılıyor. Ben 2. gruptayım:)
 Lovely Shoes'da oldukça fazla çeşit var ve fiyatları  belirtmeye gerek yok sanırım !! İnanılmaz uygun fiyatları..









Bunlar da Zara'nın, ben çok beğendim..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...