19 Ağustos 2010 Perşembe

L'OREAL ANTİ FRİZZ SERUM


Hazır saç bakım ürünlerinden bahsetmişken size mucizeden bahsetmek istiyorum!!!! Bu ürün kesinlikle bir mucize. Almanya'dan tesadüfen almıştım ama etkisi inanılmaz. Banyodan sonra saçınıza uygulyın ve elektriklenip kabaran saçlar tarih olsun. Ben saçımı kuruttuktan sonra uyguluyorum ve gerçekten sonuç inanılmaz... Mükemmel bir ürün. Türkiye'de maalesef satılmıyor ancak E-bay'den sipariş verebilirsiniz 15-20 dolar arasında değişiyor fiyatlar artı kargo ücreti de var tabi. Almanya'da daha ucuz ürün eğer tanıdıklarınız varsa mutlaka isteyin!!!
Küçük gibi görünüyor ama çok azı sonuç almada yeterli olduğu için uzun süre kullanabilirsiniz. Artık kuaföre föne gitmemeye başladım nerdeyse. Saçımın doğal dalgasını keşfettim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...