14 Ağustos 2010 Cumartesi

Şapka

Bugün aslında dün arkadaşımla Ankamall'e gittim. Arkadaşım tatil alışverişi yapacaktı bende onu yalnız bırakmadım. Ankamall'e yıllardır gitmiyordum ancak dün fark ettim ki yıllar hiçbir şeyi değiştirmemiş orda. Hala kalabalık ve hala nedendir bilinmez 4 mevsim 12 ay sinemanın önü kalabalık. Tabi ki yaz olduğu için bir tenhalık vardı ama gene de Ankamall yaz kış, sabah akşam kalabalık benim anlamadığım bir sebepten dolayı.

Dükkanlara bakacak olursak, her yerde inanılmaz indirimler devam ediyor ancak artık indirimler de bitmek üzere olduğundan ya çok küçük bedenler ya da büyük bedenler kalmış dükkanlarda. Ancak gene de hala şirin şeyler var. Ben kendime şapka aldım. Uzunca süredir böyle bir şapka almak istiyordum hem yazın güneşlenirken rahat oluyor.
HNB ACCESORİES'den aldım fiyatı da oldukça uygun. Çeşit olarak da çok fazla seçenek var.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...