13 Kasım 2012 Salı

Cırtlak Pupe - Hoşgeldin Ege

Orange'ın kuzeninin yeni bir bebeği oldu ve ben bebeğe değişik bir hediye almak istedim. İnternette gezinirken Cırlak Pupe ile tanışmış oldum ve ürünlerine adeta bayıldım. Bebeğin adının  Ege olarak netleşmesinden sonra hemen sipariş verdim ve çok hızlı bir şekilde ürün elime ulaştı. Ailesi de beğenince çooook mutlu oldum. 

 Markanın yaratıcısı Ayça, Mimar Sinan Üniversitesi G.S.F. Tekstil Tasarımı mezunu ve çok güzel ürünlere imza atıyor. Kişiye özel üzerini hayal gücünüzün istediği şekilde tasarlayabilirsiniz. Yastıklar, seramikler, elbiseler, tabaklar var.  Eğer şimdiye kadar görmediyseniz hemen tık tık 





Sitedeki mail adresi sayesinde tatlı Ayça ile mail yoluyla detayları netleştirebilirsiniz.  


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...