23 Kasım 2011 Çarşamba

Thanx Co

Thanx Co markası ile tanışmam aslında dekorasyon dergileri ile oldu. Esprili, ilginç, sıradan olmayan her şeye inanılmaz ilgi duyduğum için bu marka beni ilk anda hemen etkisi altına aldı. İstanbul'a her gidişimde bu sefer uğramalıyım desem de henüz başaramadım ama önümüzdeki hafta gidersem mutlaka uğrayacağım.

Thanx Co'da dekorasyon alanında ne ararsanız bulmanız mümkün diyebilirim. Mobilyadan, aydınlatmaya, banyo aksesuarından, mutfak aksesuarına kısacası her şey var. 
Şimdiye kadar göz atmadıysanız mutlaka internet sitesine bakmanızı öneririm.
İnternet sitesi için tık tık
Yok ben mağazaya gidip dokunmalıyım ürünlere, havayı teneffüs etmeliyim diyorsanız da showroom adresi:
Adnan Saygun Cad. Günver Apt. No:42/B ULUS / İSTANBUL
  
İşte size benim gözüme ilişen, beğendiğim ürünlerden bazıları, ilk olarak müthiş desenli yastıklar..






  Aydınlatma bölümünde de çok ilginç ürünler var ..



Çok güzel değiller mi?  Ayrıca ürün satın almanın yanı sıra anahtar teslim tasarım işleri de yapıyorlar haberiniz olsun diyorum :) Bitirdikleri projelerden bazı örnekler ise,






  Görseller: Thanx Co internet sitesi

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...