7 Ocak 2011 Cuma

People's Choice Awards


 People's Choice Awards gecesi 5 Ocakta yapıldı. Gitmesi gereken 5 düğün olan birisi olarak tabi ki kıyafetleri merak ettim. Beğendiklerim oldu beğenmediklerim oldu. Sizin fikriniz neler?


Leightoon Meester'ın makyajını aşırı derecede beğrendim, elbsenin ten rengiyle uyumunu sevdim ama nedense elbiseyi sevmedim. Bu arada elbise Vionnet, küpeler Cathy Waterman ve ayakkabılar Brian Atwood                          
 
Katty Perry'nin giydiği elbise tarzındaki eski model altı kabarık elbiselere ve mor renge bayılan birisi olarak çok sevdim. Elbise Betsey Johnson.


Selena Gomez fırfırlı, beyazlar içinde saçı elbisei ve makyajı çok uyumlu bence beğendim. Elbisesi Paule Ka.     
 Kim Kardashian'ın elbisesi Catherine Malandrino, takıları Rina Limor ve  Amrapali earrings, çantası Chanel ve ayakkabıları Christian Louboutin. Elbise bana biraz Cavalli'nin eski zamanlardaki elbiselerini hatırlatsa da bu seneki metakik modasına uymaya çalışmış Kim Kardashian. Kolyeyi çok abartı buldum. Daha sade birşey olabilirdi sonuçta elbisesi zaten metalik ve göz alıcı.


  En beğendim elbise bu oldu. Sırt dekolteli, uzun kollu ve dizin biraz üstünde. Çok havalı aynı zamanda da çok sade. Bayıldım !!!


 Kourtney Kardashian'ın elbisesi Gert-Johan Coetzee, portföy çantası Swarovski ve ayakkabıları Christian Louboutin. Kesinlikle Kim'e kıyasla Khloe çok daha şık ablası gibi büyük takılardan kaçınarak zaten hareketli olan elbisesini daha ön plana çıkarmış. Bu kombini sevdim.


Ashley Tisdale'e bu duruşla ne giyerse giysin yakışmayacağı için yorum yapmıycam :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...