5 Ocak 2011 Çarşamba

Lovely Shoes

 Lovely Shoes 'a uzun süredir bakıyordum alsam mı almasam mı numara uyar mı uymaz mı derken insan değil melek kıvamında bir arkadaşım gelen kargoda ona büyük gelen ayakkabıları bana verdi.:) Mutluluktan havalara uçtum özellikle beyaz fiyonklu ayakkabıda çok uzun zamandır gözüm vardı. Eğer bu siteye henüz bakmadıysanız mutlaka girin ve inceleyin. Hem kadın hem erkek ayakkabı çeşitleri mevcut. Fiyatlar gerçekten çok ucuz kargo biraz pahalı gelebilir benim önerim o da siparişlerinizi biriktirip toplu halde almanız.  



 Bunlar sitedeki China Size 'ın bize uyarlanmış haline göre 39.5 numara. Ben normalde 40-41 giyiyorum. Ayakkabı bana biraz dar, kalıba koydurmayı düşünüyorum.Benim önerim ayak numaranızın tam karşılığını siteden almanız. Bazı bloglarda kalıpları dar deniliyor benim insan değil melek arkadaşım da o yüzden büyük almış ama en azından bu modelde diyebilirim ki ayak numaranız kaçsa tam onun karşılık gelen çin numarasından sipariş vermeniz. Fiyatı 11 dolar.



  Bunlar da kahverengi oldukça tatlı topuklu ayakkabılar. En ama en önemli ozelliği aşırı rahat olmaları.Eğer hiç topukluda rahat edemiyorum diyenlerdenseniz mutlaka bunlardan denemelisiniz. Fiyatı 12.25 dolar ve 3 renkte satılıyor. Her 3 rengide oldukça kullanışlı ve kolay kombinlenebilir modeller.
 Basit bir model olarak gözükse de yanındaki fiyongu ve içindeki dantelimsi parça ayakkabıya ayrı bir hava katıyor. Bunlar da Çin numarası  41 ancak bana da biraz büyük oldu . Topuklu olmadığı için sonuçta biraz büyük de olsa giyilebilir . Aslında bu sitenin en büyük handikapı kalıplar ayakkabıdan ayakkabıya değişiyor. Taban ölçüsü ve ayakkabı numaraları değişim tablosunu dikkatle inceleyerek ve ayakkabının modelini de dikkate alarak ona göre sipariş vermenizi öneririm.
                           Adresi: www.lovelyshoes.net


İnsan değil melek arkadaşıma bir kez daha teşekkürü borç bilirim :) eheheh

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...