12 Ekim 2011 Çarşamba

Rain Boots- Yağmur Botları

Yağmur yağıyor, seller akıyor ... 

Bugünlerde herkeste  'Yağmur botu alsam mı almasam mı?'düşüncesi varken uzun süredir internette gezinirken baktığım modelleri sizlerle paylaşmak istedim.


İlk olarak Burberry. Artık neredeyse klasik olan yağmur botlarını beğenmeme rağmen,  Ankara'da mağazası  açıldıktan sonra her 5 kişiden 3'ünde olmaya başlayınca cazibesini benim gözümde yitirdi.



 Gelelim Gucci 'ye. Bu modeller hoş ama sizce de çok fazla ben Gucci'yim diye bağırmıyorlar mı?


Bu 2 çizmeyi üsttekilere oranla daha fazla beğendim, bunlar da Gucci diye bağırsa da nedense bunlara kanım kaynadı :)


Gelelim çok hoş tasarımları olan Tamara Henrique'ye. Tasarımları oldukça şevimli ama en önemlisi göz yormayan bir sevimlilikte.



Vee en yeni keşfim Rain Levels. Ba- yıl- dım. Fikrin çok orjinal olmasının yanında, botların dokusu, renkleri her şeyiyle çok sevdim.


Coach ise her zamanki çizgisinde bu sezon da. Sneakers alırken çok seviyorum ama aynı şeyi botlar için söyleyemeyeceğim.


Hunter'larda  sıra. Benim resimdekilerden fuşya rengi Hunterlarım var. Aldım, seviyorum ama nedense alışamadım, çok ağır geliyorlar bana ve yürürken , merdiven inerken, vs inanılmaz zorluk yaşıyorum. İnternetten sipariş verecek olanlar varsa mutlaka önce bir mağazada denemelerini öneririm. Avantajları her renkte ve her boyda satılıyor olması. Benimki uzun boylardan bu arada.


İnternet sitelerinde gezinirken ise ebay ve amazonda genelde gözüme ilişenler Kamik Kelsey Rain Boots oldu. Bu tasarımları beğendim.



Crocs terliklere bir türlü ısınamamış olsam da, bu yağmur botlarını sevdim.


5 yorum:

Unknown dedi ki...

Bende kısa yeşil Hunter;'lardan istiyoruuuuum.Ama ağır geldiğini söylediğin iyi oldu canım teşekkürleeer :)

Purpleorangeminds dedi ki...

kısası belki daha kullanışlı olabilir tatlım..

yeldaNLI dedi ki...

Hepsine bayıldım,çok sağlıklı bir paylaşım olmuş,eline sağlık(= Rain Level ve Tamara Henrique çizmelerini nasıl edinebilirim?Türkiyede nerde satılıyor?

yeldaNLI dedi ki...

Hepsine bayıldım,çok teşekkürler paylaşım için (= Rain leven ve Tamara Henrique markalarını nasıl edinebilirim?Türkiye'de nerelerde satılıyor?bilgi verirsen sevinirim

Purpleorangeminds dedi ki...

@yeldaNLI teşekkürler ben Ankara'da yaşıyorum, Ankara'da görmedim açıkçası ancak ebayden Türkiye'ye gönderim yapan satıcılarda var, ordan alabilirsin :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...