3 Eylül 2011 Cumartesi

Kpss'den sonra Kurum Sınavları ....

 Kpss'den iyi bir puan aldığımda çok sevinmiştim. Her başarının tamamlayıcısı olan bir sonraki  zorlu aşama da geldi çattı maalesef keşke bu kamu yoluna hiç girmeseydim demeye başladım ama artık çok geç. Yıllardır sınav açmayan kurumlar 1'er 2'ser sınav açtılar, beni, ilk başta çok sevindirdiler ancak daha sonra sınavların tarihlerinin ortalama 1 ay sonra olduğunun öğrenince elim ayağıma dolaştı. Ben Kasım Aralık gibi açarlar diye umut ediyordum.. 
Blogla da hiç ilgilenemiyorum oysa ki çok şey var yazacak. Orange askere gitti, onun yemin töreni için Kastamonu'ya gittim ve baya fotoğraf çektim ama ne yazık ki koymaya zamanım yok, aslında zaman var ama plansızlıktan hiçbir şeye zaman yokmuş gibi duruyor...
 Bazen hiç çalışamıyorum, bazen de inanılmaz güzel çalışıyorum yani gelgitler içinde bu süreci değerlendirmeye çalışıyorum. Şeker, çikolata, dondurma tüketimim 5 katına çıktı kilo alıyorum ona da kafayı takıp bazen de o yüzden çalışamıyorum :) Ama yarından itibaren müthiş bir disipline gireceğim hem kilo almama hem de hızla konuları bitrme süreci!!
Eğer aranızda benim gibi bu kurumların sınavlarına girecek olan varsa birbirimize destek olsak süper olabilir. Hatta Ankara'dakilerle Milli Kütüphane veya okulların kütüphanelerinde buluşma bile yapabiliriz:)

Kaynak soracak olanlara da içtenlikle yardımcı olabilirim çünkü zaman içinde kaynak konusunda uzmanlaştığıma inanıyorum :) 


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...