12 Şubat 2011 Cumartesi

Sevgilier Günü

 2011 Sevgililer Günü de geldi geliyor derken iyice kapımıza dayandı. Peki hediye olarak ne almalıyız? Ben eğlenceli hediyeler alınması taraftarıyım..
 Eğer sevgiliniz Galatasaray taraftarıysa Gs Store'da satılan Ali Sami yen koltukları çok iyi olabilir kendimden biliyorum:) Böylece evde tribün ortamı sağlayabilirsiniz 2 tane alırsanız yan yana süper olabilir..

 
Fiyatı 105.00.
 Eğer daha değişik tarzda şeyler almak istiyorsanız Bun Design'da inanılmaz esprili ürünler var. Eğer bulunduğunuz şehirde yoksa internetten de satıı var. İnternet sitesi için tık tık . İnternet alışverileri için elinizi çabuk tutmanızda fayda var.

İstediğiniz yazıyı yazdırabilirsiniz bu ödüllere. Fiyatı 39.90.




Aşk Çek Defteri. İçerisinde çok ilginç sözler var inceledim ve bayıldım:) Fiyatı 19.90.
             Odanız veya eviniz için hoş olabilir. Fiyatı 199.90                                

Veya farklı bir siteden içecek şapkası alabilirsiniz. İnternet sitesi için tık tık


 Buldum buldum adlı sitede özellikle çok ilginç ürünler var bakmanızda fayda var:) 
Bunlar ilk aklıma gelen ürünler oldu. Bu postun devamı gelebilir:))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...